poniedziałek, 31 marca 2014

Liebster Awards

Zacznijmy od tego, że nie spodziewałam się iż kiedyś dostanę nominację. Więc jak łatwo się domyśleć bardzo mnie to zdziwiło, ale również ucieszyło. 
Bardzo dziękuję obu dziewczynom-Madzi Ś i Amy Berry, kochane dla was ogromne DZIĘKUJĘ :)

Dostałam nominację od uroczej Madzi Ś, a pytanka jakie mi zadała to:

1. Co skłoniło Cię do założenia tego bloga?
2. Czy masz jakieś zwierzę domowe? Jak się wabi?
3. Czy jest coś czego żałujesz?
4. Kto jest twoim autorytetem? Dlaczego?
5. Co lubisz robić w czasie wolnym?
6. W jakiej szkole się teraz uczysz? (podstawówka, gimnazjum, liceum, technikum, zawodówka)
7. Gdyby można było się zamienić z jakimś zwierzęciem ciałem, na kogo padłby Twój wybór?
8. Ulubiony wykonawca.
9. Czy posiadasz jakieś zdolności?
10. Bez czego nie możesz funkcjonować?
11. Jaki jest twój ideał mężczyzny/kobiety? ( chociaż takich nie ma :D )

Dodatkowo dostałam pytanka od Amy Berry: 

 1. Twój ulubiony kolor?
2. Jakie filmy lubisz najbardziej?

3. Boisz się pająków i węży?

4. Gdzie chciałbyś/chciałabyś mieszkać w przyszłości?

5. Jaki przedmiot w szkole lubisz/lubiłaś/lubiłeś najbardziej, a jakiego nienawidzisz?

6. Ulubiona potrawa?

7. Jakiej muzyki słuchasz?

8. Wolisz góry czy morze?

9. Najlepsza bajka dzieciństwa?

10. Co najbardziej lubisz robić?

11. Ulubiony i znienawidzony dzień tygodnia?

Moje Odpowiedzi do pytań zadanych mi przez Madzię :
1. Do założenia bloga naciągnęły mnie dwie zwariowane osóbki, moja przyjaciółka i moja kumpela. Dodam tyko, że obie znam od przedszkola :P
2. Aktualnie mam koszatniczkę, która nazywa się Gibson, ale wołamy na niego Gibi.
3. Żałuję niektórych decyzji i parę znajomości, które dla własnego dobra powinnam skończyć wcześniej, żeby nie musieć się tyle denerwować, ale przynajmniej czegoś się nauczyłam.
4. Moim autorytetem jet moja mama, może to dla niektórych dziecinne ale ja zdania nie zmienię. Odpowiedź dlaczego dam bardzo krótką, bo mogłabym się rozpisywać dniami i nocami, więc jest ona ze mną zawsze i potrafi znaleźć czas na rozmowę, kiedy przysłowiowo pali jej się grunt pod nogami.
5. W wolnym czasie spotykam się ze znajomymi, słucham muzyki, czytam mangę, oglądam anime, filmy i śmieszne filmiki, no i jak mam dostęp do laptopa to piszę rozdziały.
6. Uczę się w technikum :)
7. Oczywiście chciałabym zmienić się w pięknego, dzikiego konia o bułanej maści ( czyli koń jest jasnokremowy i ma czarny ogon, grzywę i nogi).
8. Jest ich zbyt wielu by wypisywać...
9. Podobno mam ogromną cierpliwość do ludzi i zwierząt, 
niektórzy twierdzą, że ładnie śpiewam ale nie mi to oceniać.
10. Nie potrafię funkcjonować bez muzyki :) (bo ludzie to nie rzeczy, a chciałam napisać znajomych)
11. Nie szukam ideału, ale co jak co facet musi być zaradny i obowiązkowo powinien szanować kobiety.

A teraz odpowiedzi na pytania Amy :
1. Niebieski oraz wszystkie jego odcienie.
2. Lubię filmy, które coś wnoszą w moje życie np. przypominają o kruchości życia, obrazują wagę przyjaźni itd.
3. Pająki przerażają mnie, a zwłaszcza te ogromne, za to jakoś węże nie zrobiły jeszcze na mnie negatywnego wrażenia.
4. Nie mam ustalonego miejsca, bo sądzę że to ludzie je tworzą a nie krajobraz.
5. Przedmiot jaki lubię to angielski, a nie lubię fizyki.
6. No i nie wiem co napisać, bo uwielbiam jeść :P Chyba postawię na pierogi ruskie ze śmietaną.
7. Słucham tego co wpadnie mi w ucho, ale najczęściej słucham rocka.
8. Doceniam i to i to, ale wybrać nie potrafię.
9. Mustang z dzikiej doliny!
10. Najbardziej lubię śpiewać, podczas jazdy konnej :)
11. Uwielbiam sobotę, a nie lubię środy- wtedy nic mi się nie chce.
  

Nadszedł czas na moje 11 pytań, jeśli ktoś uzna je za głupie, to trudno :P
1. Twoje ulubione zwierzę?
2. Jaką piosenkę poleciłabyś komuś do przesłuchania?
3. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
4. Jaką masz ulubioną porę roku i dlaczego?
5. Masz ulubiony film, jaki?
6. Gdybyś wygrała milion złotych na co byś je wydała?
7. Gdybyś mogła mieć przez 3 dni jakąś super moc, co by to było i dlaczego?
8. Na jakie pytania nie cierpisz odpowiadać nowo poznanym osobom? 
9. Czy gdyby ktoś zaproponowałby tobie wycieczkę do np. Stanów Zjednoczonych pod warunkiem, że byłabyś z nim do końca życia, zgodziłabyś się? Uzasadnij odpowiedź.
10. Wymień jedno swoje postanowienie, które było tzw. całkowitym niewypałem.
11. Czego chciałabyś się w przyszłości nauczyć i dlaczego?

Nadszedł czas by wyznaczyć osoby, które będą nękane przez moje pytanka :) 

1. Kirin -chan http://miniserieanime.blogspot.com
2. Noyn http://dziennikidestiny.blogspot.com
3. Lucyna http://ka-opowiadanka.blogspot.com
4. Arisha http://grobowa-cisza.blogspot.com
5. Dia http://teen-titans-historia-raven.blog.onet.pl
6. Cutegirl Iwcia http://przepowiednia-kroniki-nowelandii.blogspot.com/
7. Mira http://moje-dziwne-historie.blogspot.com/
8. ermentiss xo http://your-own-anchor.blogspot.com/
9.Minami Ayako http://ayako-to-sasuke-ninja-story.blogspot.com/
10. Shelia Yuuriko i Ren Choi Haden http://as-in-fairy-tail.blogspot.com/
11. Kath http://my-little-talent.blogspot.com

 Przepraszam, że tak długo kazałam wam czekać na odpowiedzi, ale choróbska mnie chyba ostatnio kochają - oczywiście bez wzajemności :P

Osobom nominowanym do soboty napiszę informację na ich blogach. Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Dzięki za dominację :) I jedna sprawa-pytania wrzucisz później, czy mądra ja nie ogarnęła, że one już tu są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! też po kilkakrotnym przeczytaniu nie mogłam się doszukać pytań :P

      Usuń
    2. Moje pytanka były tu od początku, tylko nie były zbyt oddzielone od tekstu, teraz powinno wam być łatwiej je znaleźć na samym końcu :)

      Usuń
  2. ...
    T-ty... Mnie... NOMINOWAŁAŚ?!
    Ja nie mogę, zaraz zemdleję ze szczęścia! ^^ To, że ktoś mnie nominuje do nagrody to ostatnia rzecz jakiej bym się spodziewała!!! \(^.^)/
    D-Z-I-Ę-K-U-J-Ę!!! :D
    Za to wstawię dziś lub jutro kolejny rozdział DGM, muszę tylko pouczyć się z angola, bo mi nauczycielka żyć nie da xD
    Jeszcze raz dziękuje, kochana jesteś!
    I po za tym nie wiedziałam, że masz bloga! Jak mogłaś mi nie powiedzieć?! Chodź mogłam sprawdzić, ale ja taka głupia gapa jestem, że wszystko mi umyka, GOMENASAI xD Jak tylko znajdę czas to zabieram się do czytania~ :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, podziękuję Ci tutaj drugi raz za nominację, nie spodziewałam się czegoś takiego c: Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń